לחבר בין אנשים דרך ריקוד

לרקוד טנגו פירושו לפתוח את הלב לאנשים אחרים, והזדמנות להרפות מכל מה שמציק לכם. זו דרך לגעת ביצירתיות הטמונה בכם, הזמנה להראות את הנשמה המוארת שלכם, ולהעז להיות נוכחים לחלוטין בפעולה בזמן אמת. טנגו הוא שעת ריקוד שבה אתם מתחילים להראות את התנועתיות שלכם, את האלגנטיות שלכם, ואת תחושת החושניות באישיות שלכם. זה מרחב חברתי שבו תוכלו לקבל בחינניות את התשוקה של אחרים להיות בקרבתכם. 

ריקודי טנגו –לגיבוש עובדים ולפעילות זוגית

אנשים אומרים שריקודי טנגו מרפאים, אנשים אומרים שהם ממכרים, אך בעיקר – אנשים מוצאים שהם מרגישים מחוברים. אז תארו לעצמכם איך פעילות זו יכולה להשפיע לטובה על ימי גיבוש לעובדים, או לשמש כאטרקציות לבר/בת מצווה.

יש הרבה דרכים לתאר את חוויית הטנגו, אבל האלתור בזמן אמת של שני בני הזוג, הוא משהו שאתם חייבים לנסות!

אנשים רבים שהצטרפו למועדון טנגו ומשתתפים בלימודי ריקוד ״רק כדי לפגוש אנשים״, מצאו את עצמם כעבור מספר חודשים, עם המון חברים חדשים והמון הנאה ותשוקה.

הדבר המיוחד והמרפא בטנגו, הוא החוויה של הריכוז ההדדי המוחלט עם אדם אחר (ולמעשה מספר אנשים), בכול ליל ריקודים. אבל לטנגו יש גם יתרונות רבים אחרים.

  1. לפגוש אנשים חדשים

הטנגו הוא ריקוד חברתי. זו דרך נהדרת להכיר אנשים חברתי, בין אם אתם מחפשים להרחיב את הרשת החברתית שלכם, להכיר חברים חדשים או לפגוש את הנפש התאומה. 

ערב טנגו הוא גם רעיון נפלא לארגון ימי כיף. שיעור קבוצתי יכול לחזק את הקשרים בין העמיתים, להעלות את המורל שלהם, ובכך לשפר את תחושת החיבור של העובדים לארגון. 

כשאתם רוקדים טנגו בקבוצה שנפגשת באופן קבוע, לפני שבכלל תרגישו, תהפכו לחלק מהקהילה, ומיד יהיה לכם נושא משותף כדי לפתוח בשיחה קלה!

  1. לרכוש מיומנויות חדשות

במסגרת ריקודי הטנגו, כמובן שתרכשו את מיומנויות הריקוד, אבל לא רק. כריקוד עם בן זוג, תוכלו לרכוש גם כישורים בתקשורת, בשיתוף פעולה, בלהיות מוביל או מובל ובאלתור – כל אלה יכולים להיות מתורגמים באופן טבעי לתחומים אחרים בחיים, כולל לעולם העבודה. לכן, ערב טנגו הוא נפלא כפעילות המיועדת לגיבוש עובדים.

ובל נשכח את הכישורים החברתיים, כפי שצוינו למעלה.

  1. לגלות תחביב חדש

הטנגו בהחלט יכול להיות התחביב החדש שלכם. אחרי מספר שיעורים שבועיים, כשתתחילו לחשוב על יציאה לשיעור כדי לתרגל את הטנגו, ועד מהרה תרצו לצאת לרקוד מילונגה (Milonga – טנגו ארגנטינאי), או לנסוע לפסטיבלים ולמרתונים בטנגו – תדעו שאתם מכורים לתחביב חדש.

  1. להיות באינטימיות

טנגו הוא הריקוד שירד לעומק, ככול שתאפשרו לו. אתם יכולים להישאר על פני השטח, וללמוד רק את הצעדים. אבל רוב האנשים מגלים שלטנגו יש פוטנציאל עצום לחיבור.

בלי מילים תוכלו לבטא כל כך הרבה דברים על עצמכם ולהעביר אותם לבן הזוג שרוקד אתכם, ובמקביל, ללמוד גם עליו המון דברים. אז כשאתם מתחילים לרקוד טנגו, התכוננו להיות אינטימיים גם עם עצמכם. כמו במערכות יחסים אחרות, תהליך החיבור עם אחרים מציע לכם תובנות רבות על העולם הפנימי שלכם.

  1. לשלוט בשפה חדשה

ללמוד לרקוד טנגו, זה כמו ללמוד שפה. קודם אתם לומדים כמה מילים, ואז מתחילים לבנות משפטים, ואחר כך פסקאות וכן הלאה. ברגע שאתם מתמצאים במבנה המשפט ובדקדוק, האפשרויות הן אינסופיות! תתחילו לאלתר תוך כדי הריקוד, בדיוק כמו כשאתם מנהלים שיחה עם מישהו, רק במקום מילים תשתמשו בתנועות. הכי מגניב שיש!

  1. להזין את הסקרנות

טנגו הוא ריקוד מורכב. אתם יכולים ללמוד טנגו כל החיים ובכול זאת למצוא דברים חדשים שלא ידעתם עד עכשיו. וזה מתפתח כל הזמן, כך שכל מה שאתם חושבים שאתם יודעים, כנראה יקבל מראה, תחושה או דינמיקה חדשים בשנה הבאה. הטנגו מציע לכם שכבות על גבי שכבות של מידע, שתוכלו לחשוף עם הזמן, ובטוח שאף פעם לא תשתעממו.

  1. לשפר את המודעות הנפשית והפיזית שלכם

ריקוד טנגו דורש לא מעט תיאום. יהיה עליכם לשים לב לאברי הגוף השונים ולנסות לשלב את הגוף כולו בריקוד. לפעמים תבינו את התנועה באופן שכלי כשהגוף מנסה לתפוש מה בדיוק עליו לעשות, ולפעמים, הגוף שלכם יבין לפני שהמוח יבין מה הגוף הזה עושה פתאום.

חוץ מזה, גם תתחילו להיות מודעים לכול הסימנים שמגיעים מבן או בת הזוג שלכם, וזה אומר ללמוד איפה הגוף שלכם מסתיים ואיפה הגוף של בן/בת הזוג מתחיל.

השארת תגובה